Leier peronelem
A vasúti közlekedés fejlesztéséhez kapcsolódó pályaudvari rekonstrukciók során az utasok számára épített várakozó peronokat a kényelmes be és kiszálláshoz a vagonok ajtajához viszonyítva megfelelő magasságúra emelik.
Bővebben
Műszaki adatok
Típus
Szélesség (cm)
Magasság (cm)
Falvastagság (cm)
Durisol zajelnyelő felület  (cm)
Hosszúság (cm)
Tömeg (kg)


LP 55 peronelem
70
110
11
-
100
560
LDP 55 peronelem szürke színben 
78,5
110
11
75×100×8,5
100
560
Bővebb leírás

Az újonnan készülő, szabványosított magasságú peronok oldalfalát, a funkciója szerint támfalként működő peronelemet ma már a korszerű építéstechnológiai követelményeknek megfelelően a helyszíni betonozást az előregyártott, magas műszaki színvonalú vasbeton termékek váltják fel. A peronelemek beépítési helye, közvetlenül a vasúti pálya mellett található, mely egyben a közlekedési zajforráshoz való közelséget is jelent. Ezért a kötöttpályás közlekedéssel járó vasúti zajok csökkentése érdekében fejlesztettük ki az LP 55 alap típus mellett, az LDP 55 elnevezésű zajelnyelő peronelemet.

A vasúti sín felőli látszó oldalon az egyedi Durisol hangelnyelő felületképzés látható, mely mintázatával, anyagában színezett kivitelével hozzájárul a peronok esztétikus megjelenéséhez. A Durisol zajárnyékoló rendszerek már több mint 40 éve a piacon bizonyították kiváló zajelnyelő tulajdonságukat, a termék 14dB zajelnyelést képes produkálni, ezzel járul hozzá az ott élők nyugalmához. Karbantartási igénye a felület tisztán tartásán kívül több teendővel nem jár.

Egyéb jellemzők
Karbantartási igénye a felület tisztán tartásán kívül több teendővel nem jár
Karbantartási igénye a felület tisztán tartásán kívül több teendővel nem jár
Hozzájárul a peronok esztétikus megjelenéséhez
Hozzájárul a peronok esztétikus megjelenéséhez
A Durisol zajárnyékoló rendszer 14dB zajelnyelést képes produkálni
A Durisol zajárnyékoló rendszer 14dB zajelnyelést képes produkálni

Iratkozzon fel hírlevelünkre!